Onze webshop maakt gebruik van cookies. Op deze website maken wij gebruik van cookies en andere soortgelijke technieken. close
100 procent

Volg Helen Seward op social media

  • Facebook
  • Youtube
  • Instagram

Klanten service en overige informatie

Contact

Heb je een vraag, suggestie of klacht over een product of dienst van Helen Seward? Neem dan contact met ons op:

E-mail: info@helenseward.nl
Telefoon: +31 (0) 0316 531501

Onze klantenservice is bereikbaar vanaf maandag t/m zaterdag van 10:00 - 18:00.

Post Adres:
Informaticaweg 5A
7007CP Doetinchem
The Netherlands

Bankgegevens:
IBAN nummer NL73ABNA0493665420
BIC ABNANL2A

Overige gegevens:
Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Centraal Gelderland onder nummer: 67154689
BTW nummer: NL162324832B01

Account:

Hoe maak ik een account aan op helenseward.nl? Een account aanmaken is heel eenvoudig. ga in het menu naar account aamaken hiermee komt u op de juiste pagina vul u gegevens correct in en verzend deze. met het aanmaken van een account komt u in ons klanten bestand en doet u direct mee aan ons loyaliteits programma waarmee u voor interessante kortingen kunt sparen. dit is niet verplicht en kost u niets.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen? Op de inlog pagina staat onder de inlog velden de link wachtwoord vergeten. Als u hierop klikt gaat u naar een aparte pagina waarop u uw email adres moet achterlaten welk bij ons bekend is en gekoppeld is aan uw account. Naar dit adres wordt een link gestuurd waarmee u uw wachtwoord kunt resetten. Let op! deze link is beperkt geldig.

Kan ik mijn verkoop overzicht ergens terug vinden? Ja hoor, in het menu onder account staat de link verkoop overzicht als u hierop klikt gaat u naar deze pagina. Hier kunt u ook uw bonnen en facturen terug vinden. Let op! deze functie is alleen beschikbaar na inlog

Ik krijg de melding: email adres bestaat al, inlog naam bestaat al of wachtwoord bestaat al, hoe kan dit? dit betekend dat er al een account bestaat waar een of meerdere gegevens aan gekoppeld zijn.

Bestellen:

Ik heb een bestelling geplaatst bij u maar de betaling is mislukt, wat kan ik doen? Er zijn 2 opties. Optie 1 is om de betaling via bank of giro overboeking te doen ovv van uw order nummen en de bestelling wordt na ontvangst van betaling verwerkt en verzonden. Optie2 u kunt de bestelling ook opnieuw bestellen, u moet dan het volledige traject weer volgen inclusief betaal pagina. De bestelling die geplaatst is maar niet voldaan is vervalt automatisch na 10 dagen.

Kan ik uit het buitenland bij jullie bestellen? Jazeker kan dit, wij verzenden naar de meeste landen in Europa. Hiervoor gelden wel afwijkende verzend tarieven.

Kan ik mijn bestelling als cadeau inlaten pakken? Jazeker kan dit, wij kunnen geheel of gedeeltelijk uw bestelling inpakken zonder extra kosten. dit kun je aangeven in het veld opmerking bij het afreken traject. Evetueel kunt u ook contact opnemen via mail of telefoon om dit te bespreken.

Betalen:

Bij ons zijn verschillende betaal opties beschikbaar waaronder IDEAL, CREDITCARD maar ook REMBOURS betaling je betaald dan achteraf aan de postbode, Let op! voor rembours geld een toeslag van 10euro. Of door middel van een bank of giro overboeking, Let op! overboekingen kunnen een langere verwerkingstijd hebben.

Zijn de betalingen veilig bij helenseward.nl.nl? Jazeker, voor betalingen gebruiken wij een zogenoemde Payment Service Provider, BUCKAROO. Deze garandeert een 100 procent veilige betaal omgeving met de laatste veiligheids updates. Multihair.nl slaat geen enkele betalings gegevens oftewel bank gegevens op.

Annuleren:

Ik heb besteld bij helenseward.nl, kan ik mijn bestelling annuleren? Uiteraard kan dit, U krijgt dan altijd uw volledig betaalde bedrag terug gestort op uw bank rekening, bij IDEAL of vooruit betalingen. Bij CREDITCARD betalingen wordt het geparkeerde bedrag bij de creditcard maatschapij vrijgegeven.

Mocht u de bestelling al hebben ontvangen en wilt u deze toch annuleren, geheel of gedeeltelijk dan moet u de Retour procedure volgen.

Bezorgen:

Kan ik mijn bestelling volgen? Jazeker, nadat uw bestelling verzendklaar is gemaakt wordt deze aangemeld bij postnl. Van postnl krijgt u emails met track and trace nummers en status updates van uw bestelling tot het moment dat deze bezorgt is.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Na ontvangst van betaling voor 17:00 wordt uw bestelling direct verzendklaar gemaakt en aangeboden bij postnl.

Retourneren:

Kan ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren? Uiteraard is dit mogelijk mits de retourzending aan de algemene voorwaaren voldoet voor retourzendingen.

Wat is de retour procedure om mijn bestelling te retourneren? Meld uw bestelling aan via verkoopenorders@gmail.com ovv van uw order nummer en de artikelen die u wilt retourzenden. Verpak deze goed en verzend deze naar:
Informaticaweg 5a
7007CP Doetinchem
Voeg bij uw retourzending de pakbon en geef hierop duidelijk aan om welke artikelen het gaan en schrijf hierop duidelijk uw bankrekening nummer (IBAN). Na ontvangst van goederen, en controle of deze aan de voorwaarden voldoen voor retour, wordt binnen 30dagen het bedrag terug gestort op uw bank rekening.

Omruilen:

Kan ik artikelen geheel of gedeeltelijk omruilen na ontvangst? Uiteraard kan dit. U kunt dan het beste de retour procedure volgen en duidelijk in de mail en op de pakbon schrijven om welk artikel het gaat. Is de prijs van het gewenste artikel hoger dan het bestelde artikel dan zal eerst het verschil moeten worden voldaan voordat de bestelling wordt verwerkt. Is het bedrag van het gewenste artikel lager dan het reeds bestelde artikel, dan zal het verschil worden terug gestort op uw rekening.

Garantie:

Heb ik op mijn bestelde artikelen garantie? Uiteraard heeft u garantie op de bij ons bestelde en geleverde artikelen. Heeft u een defect? meld dit zo spoedig mogelijk door contact met ons op te nemen, dit kan via mail of telefoon. Garantie op artikelen gebeurt altijd volgens de Nederlandse wet onder Nederlandse wets voorwaarden en onze algemene voorwaarden. Uw factuur is uw garantie bewijs, bewaar deze goed.

Waar heb ik garantie op? Garantie is altijd op fabrieks, fabrikage fouten. Schade en of defecten die ontstaan door onjuist gebruik dan waar het artikel voor bedoeld is almede danwel niet opzettelijk laten vallen van artikelen vallen buiten garantie. Voor volledige toelichting zie ook de algemene voorwaarden

Garantie en reparatie geschied uitsluitend op door ons geleverde artikelen.

Assortiment:

Privacy

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens? Privacy staat bij ons hoog in het vaandel. Wij gaan met uw gegevens zeer zorgvuldig om en bewaren uitsluitend het hoogst nodige. Voor betalingen gebruiken wij een Payment Service Provider geen enkele gegevens van u hiervan worden door ons opgeslagen. Uw email en adres gegevsn gebruiken wij uitsluitend voor en door ons of dochter of moeder onderneming. Uw gegevens worden nimmer verstrekt aan derden.


Hoe maak ik

een account

aan op Helenseward.nl

Een account aanmaken is heel eenvoudig. ga in het menu naar account aanmaken hiermee komt u op de juiste pagina vul u gegevens correct in en verzend deze. Met het aanmaken van een account komt u in ons klanten bestand. Prijzen die beschikbaar komen zijn consumenten advies prijzen.

Bent u een kapsalon/professional?

Bent u een kapsalon/professional moet uw account eerst omgezet worden. Hiervoor moet u contact met ons opnemen over de mogelijkheden en lees hieronder verder "ZAKELIJK ACCOUNT"

Information

Helenseward.nl
Informaticaweg 5a
7007CP Doetinchem, NL

Tel: 0031 (0)316 531501
(Ma. t/m Do 10:00-18:00)
info@helenseward.nl